Sunt o virtuoaza

    Oh! Si inca cum! Sunt o virtuoaza a artei delasarii. Da, da…ma pricep mai bine ca oricine in a lasa lucrurile pe ultima suta de metri.

     Problema nu e aceasta…doar m-am obisnuit pana acum si in cele din urma imi duc cu bine proiectele sau orice altceva la capat. Problema e ca pana acum stiam ce lasam pe mai tarziu, insa acum m-am trezit ca am facut acelasi lucru fara sa stiu in ce constau lucrurile pe care le-am abandonat pe moment.

     Cum timpul nu asteapta pe nimeni, evident ca azi dimineata m-am trezit ca am un milion de lucruri de facut pana vineri, respectiv sambata. As avea nevoie de vreo doua saptamani pentru a face toate lucrurile linistita, asa cum trebuie, insa repet, din nou, timpul nu asteapta pe nimeni asa ca printr-o ecuatie simpla rezulta mai putin somn, mai multa munca.

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

