Nu stiu spune „nu”

… adica nu stiu refuza oamenii.

   Daca vine cineva la mine si ma roaga sa ii corectez un studiu de caz de 40 de pagini pana a doua zi de dimineata, chiar daca am de facut un referat de 5 pagini si de invatat pentru un examen, eu accept. La fel se intampla si daca merg in vizita la cineva, iar gazda binevoitoare insista sa ma serveasca cu ceva „hai….trei sarmalute cu smantana. Sa vezi ce bune sunt!”, „A…nu, nu multumesc. Nu imi fac bine!”, „Hai macar una…sa vezi ce bune sunt! Nu ma poti refuza!”, „Ok, una, dar mica.”, eu accept chiar daca stiu ca dupa asta imi va fi rau doua zile.

   Nu stiu de unde am acest avant de a accepta tot ce mi se cere sa fac in folosul altora. Poate e din cauza faptului ca vreau sa ii vad pe toti multumiti.

   Voi cum procedati cand vine vorba de a refuza pe cineva?

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

