Alaptand copii pe facebook

     La un moment dat credeam ca am eu o problema cand vedeam mame care isi postau pe facebook poze surprinzand momentul alaptarii si ma luau toti dracii. Acum dupa ce am vazut un adevarat tutorial legat de aceasta tema, evident postat de o mama zeloasa, cred ca cele ce fac asta au o problema. De ce ti-ai expune si cele mai intime momente?

     Ce urmeaza…poate niste poze din timpul nasterii? A nu, exista deja. Hai…poze din momentul magic al conceperii pruncului. V-ar placea sa vedeti asta, nu? Sigur ar fi de mare ajutor! Mare!!! Doamne……ce se intampla in jurul nostru!

     

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Alaptand copii pe facebook

  1. Si mie mi se pare o chestie foarte intima si eu personal zic acum (ca ne-mama :D) ca nu voi pune asemenea poze pe net. Dar nici nu pot pretinde ca inteleg, ca asa cum spuneam, nu-s mama.
    Solutia cel mai des folosita de mine cand altii share-uie chestii neinteresante e sa debifez Show in News Feed. Cred ca am vreo 100 de oameni de care nu stiu nimic ca nu-s curioasa :)).

    • Ai dreptate, nici eu nu pot pretinde ca inteleg tinand cont ca nu sunt mama. Intradevar solutia data de tine e cea pe care o aplic si eu fiind cea mai simpla si buna cale pentru ambele parti. Totusi, inca sustin ca nu e deloc in regula sa postezi astfel de fotografii

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

