Cimitirul din gradina

Eram la gradinita cand am primit primul meu animal de companie, un caniche de toata frumusetea. L-am intampinat regeste cu suc carbogazos si ou Kinder. M-am suparat tare pe el cand pentru bunatatile pe care i le-am oferit, el m-a rasplatit cu o ditamai expulzare pe gura a continutului stomacal pe covor, dar mi-a trecut repede si am devenit prieteni buni.

Intre timp Cindy, asa se numea catelul, a decis ca e timpul sa ne paraseasca in favoarea Raiului cateilor si asa in clasa a 2-a un nou suflet a intart in familia noastra. Andy, un pechinez de talie mijlocie, care a fost alaturi de noi pana in luna noiembrie a anului trecut. A fost unul dintre cei mai inteligenti caini cu care am avut norocul sa iau contact si sunt convinsa ca singurul lucru care ii lipsea era abilitatea de a vorbi. Totusi a fost mai bine asa, deoarece sunt convinsa ca daca putea vorbi m-ar fi injurat de nenumarate ori.

Andy a coabitat un timp cu puiul sau, care a murit din pacate prea devreme.

Din noiembrie sunt fericita stapana a unui pui de ciobanesc mioritic (Bursuc) turbat. Pe cuvant ca e turbat, chiar daca medicul veterinar nu recunoaste asta. Daca vrei sa iesi din casa trebuie sa te pui pe panda cu cateva minute inainte, bine asta daca vrei sa parcurgi zona casa- poarta in siguranta.

De o saptamana dragostea mea nu ii mai apartine in totalitate lui Bursuc, ci o impart intre el si Tedi, o corcitura adorabila. Are trei luni si de cate ori ma vede se pune pe spate sa il mangai pe burta si face pipi pe el. De fericire, zic eu.

Acesta a fost topul animalelor longevive. De-a lungul timpului am mai avut diverse pisici pe care subsemnata le culegea de pe te miri unde intr-o stare jalnica, fara prea mari sanse de supravietuire. Am avut cativa hamsteri, un porcusor de guineea, perusi, pescarusi japonezi, zebre australiene si pesti.

Acestea fiind spuse, va rog sa va imaginati cimitirul din gradina din spatele casei. Sunt sigura ca peste cateva sute/mii de ani daca un arheolog se va gandi sa sape in acea zona va fi convins ca acolo a trait o secta animista care glorifica caini, pisici, rozatoare si pasari sau vor crede ca nu am reusit sa ne alegem un singur totem.

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

