La rascruce de dorinte

Nu am fost niciodata atrasa de stiintele exacte si probabil de aceea cartile mi-au fost cele mai bune prietene. Mi-am dorit de mica sa devin scriitoare. Cunosteam fiecare titlu al cartilor mele viitoare si fiecare detaliu legat de coperta. Timpul a trecut si am realizat ca trebuia sa ma gandesc la o meserie adevarata. Stiti ce vroiam sa devin? Da,da, scriitoare. Mult timp m-a obsedat acest gand, insa totul a luat sfarsit cand am descoperit lumea teatrului.

Am vazut cu ce se mananca meseria de actor care, va spun cu mana pe inima, ca e un stil de viata atunci cand o faci din pasiune. Daca ma gandesc mai bine, nu poti fi actor daca nu iubesti aceasta arta. Ei bine, ma visam studenta la teatru, iar mai apoi actrita pe scena Teatrului National. In cele din urma am renuntat la acest vis din cauza faptului ca nu am fost sustinuta. Probabil voi avea mereu regretul ca nu am ales aceasta cale, insa acum stiu, ba sunt chiar convinsa ca nu as putea sa o iau pe acest drum.

Apoi m-am hotarat ca cea mai buna alegere ar fi medicina. Intotdeauna am fost atrasa de aceasta meserie, insa nu m-am gandit niciodata serios la posibilitatea de a o imbratisa. Cand am facut-o era prea tarziu. M-am trezit ca vreau neaparat asta cu cateva luni inainte de admitere, iar eu fiind eleva la un liceu cu profil artistic nu am avut nici o sansa sa ma pregatesc contra cronometru.

In cele din urma m-am intors la vechea mea pasiune, istoria. Momentan studiez arheologia si sunt fericita ca am facut aceasta alegere, insa nu si deplin impacata. Inca sunt macinata de intrebari precum „ce ar fi fost daca…?”. Cel mai mare regret al meu este ca nu studiez medicina.

V-ar fi placut sa lucrati intr-un alt domeniu decat cel in care activati in momentul de fata?

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

