Nu e usor sa fi blogger

De aproximativ 4 ani sunt activa in blogosfera ca cititoare. Am vazut mule bloguri crescand si poate la fel de multe sfarsind intr-un con de umbra. M-am bucurat de cate ori munca omului din spatele unei pagini scrise era apreciata.

Am apreciat intotdeauna un blog curat si cand spun asta ma refer la aspectul sau. Cred ca, ca si majoritatea cititorilor, sunt atrasa mai intai de aspectul paginii pe care intru. Nu imi plac temele incarcate si widget-urile care nu isi au rostul. Prefer intotdeauna scrisul negru pe alb, contrastele puternice obosindu-ma si facandu-ma sa parasesc blogul in urmatoarele 2 minute chiar daca continutul este pe placul meu.

Un alt lucru pe care il apreciez este sectiunea „despre mine”. Nu mi se pare esential sa il cunosc pe cel din spatele blogului, insa cateva detalii personale vor duce cu siguranta la un alt nivel relatia scriitor-cititor.

Nu concep sa citesc un blog plin de greseli gramaticale sau de exprimare. Mi se pare mai intai de toate lipsa de respect fata de propria persoana, iar mai apoi fata de cititor. Da, gresim din cand in cand, insa cand fiecare postare e plina de asemenea erori nu mai exista nici o scuza.

Mi-am dat seama de-a lungul timpului ca blogging-ul nu e un lucru atat de usor cum pare din exterior. Nu e suficient sa te asezi in fata tastaturii si sa incepi sa scrii. E nevoie de inspiratie, idei, timp si multe alte lucruri. Ma avant si eu in aceasta lume fascinanta cu speranta de a ma ridica la nivelul propriilor asteptari.

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Nu e usor sa fi blogger

  1. Bun venit in lumea blogului. Sper ca va fi o pasiune. Iar semnatura? Probabil este mai frumos sa te semneyi Anuska. Se vrea a fi o demonstatie de ce iti vei pierde unele comentarii. Eu mi-am luat oboseala de a vedea cine esti, dar cei mai multi nu o fac. Bafta multa!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

